1. Jak długo będe czekała/ł na zamówiony towar?
Towar wysyłamy na bieżąco, z reguły 1-2 dni, zgodnie z kolejnością zamówień które do nas spływają. Czas dostawy towaru do klienta, uzależniony jest także od sposobu płatności jaki wybrał klient oraz od wybranej formy dostarczenia towaru. Proszę pamiętać, że najszybszą formą dostawy jest wysyłka kurierska, a najdłużej trwa dostawa poprzez Paczkomaty InPost oraz Pocztę Polską.
2. Czy kupując kilka przedmiotów dostanę je w jednej paczce?
Tak. Wszystkie zakupione przedmioty wyślemy do Państwa w jednej paczce.
3. Kupiłam/em i zapłaciłam/em za towar, a przesyłka do mnie nie dotarła.
W pierwszej kolejności prosimy upewnić się, czy przesyłka nie została awizowana, lub nie znajduję się w Urzędzie Pocztowym. Prosimy także w swoim zamówieniu sprawdzić, czy wskazany adres dostawy jest prawidłowy. Jeżeli sytuacji nie da się wyjaśnić w podany sposób, prosimy o kontakt e-mail: sklep@pinkbox.com.pl, z podaniem imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia.
4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT do mojego zamówienia?
Tak. Do każdego zamówienia dodajemy paragon z kasy fiskalnej, a na życzenie fakturę VAT. Faktura VAT obejmuje koszt zakupionego towaru oraz koszt wysyłki.
5. Co zrobić, jeżeli otrzymałam/łem inny towar niż zamawiałam/łem?
Przede wszystkim sprawdź dokładnie swoje zamówienie i upewnij się, że zamówienie doszło inne, niż być powinno. Jeśli nastąpiła pomyłka, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep@pinkbox.com.pl
Jeżeli pomyłka nastąpiła z naszej winy wymienimy towar na prawidłowy i pokryjemy oczywiście wszystkie koszty związane z wymianą towaru.
6. Czy mogę oddać zakupiony towar?
Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do firmy Pink Box na własny koszt. Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy sprzedaży opisane są w Regulaminie Sklepu Internetowego Pink Box w punkcie IX.
Wzór formularza zwrotu towaru w formacie word, znajdziesz TUTAJ
Wzór formularza zwrotu towaru w formacie PDF, znajdziesz TUTAJ
7. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni, licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy, jednak zazwyczaj zwrot następuje dużo wcześniej.
8. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Jeżeli płatność za otrzymany towar nastąpiła za pośrednictwem karty kredytowej lub płatności online (PayU) albo (DotPay) wówczas zwrotu pieniędzy dokonujemy na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności. Jeżeli towar został wysłany przesyłką za pobraniem, wówczas klient może skorzystać z jednej z dwóch opcji:
- przelew na rachunek bankowy
- przekaz pocztowy na adres klienta
9. Co to są pliki Cookies?
Cookies (tzw. Ciasteczka) to małe pliki zapisywane w przeglądarce internetowej, które służą do rozpoznawania użytkownika kiedy wchodzi i porusza się po witrynie sklepu. Pliki Cookies dzielą się na sesyjne (związane z bieżącą sesją przeglądarki), terminowe (aktywne do określonego momentu) oraz obowiązujące do czasu usunięcia.
10. Jakie są konsekwencje wyłączenia plików Cookies?
Wyłączenie obsługi plików Cookies dostarczanych przez Pink Box spowoduje, że poniższe funkcjonalności sklepu nie będą obsługiwane:
- Wyświetlanie ostatnio oglądanych produktów
- Wyświetlanie wybranych personalizowanych rekomendacji
- Przechowywanie produktów w koszyku po zamknięciu przeglądarki
11. Prowadzę BLOGA, czy mogłabym z Państwem podjąć współprace?
Tak. Szukamy osób które lubią się dzielić modowymi odkryciami ze swoimi czytelnikami, lubią i potrafią pisać o modzie, aktywnie działają w social media, tj. mają minimum 5000 obserwatorów lub fanów na profilu bloga w popularnym serwisie - Facebook, Instagram, Twitter, Zszywka, itp. Osoby te muszą prowadzić bloga dłużej niż 6 miesięcy, dbać o swojego bloga i regularnie go aktualizować.