- wyboru zamawianych towarów
- oznaczenia adresu dostawy oraz formy zapłaty
- zatwierdzenia zamówienia
- dokonania płatności za zamówienie
5. Przed wysłaniem zamówienia, na etapie jego składania, klient ma możliwość ponownego sprawdzenia i ewentualnej modyfikacji wszystkich danych.
6. Klient składa firmie Pink Box wiążącą ofertę nabycia towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej sklepu pinkbox.com.pl. Klient składając zamówienie, akceptuje w całości regulamin sklepu internetowego pinkbox.com.pl
7. Umowa sprzedaży towarów oferowanych poprzez sklep internetowy pinkbox.com.pl, zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia klienta przez Pink Box, co oznaczą, że z tą chwilą umowa staje się prawnie skuteczna.
8. Klient może anulować zamówienie, które nie zostało wysłane. W tym celu klient zobowiązany jest, do jak najszybszego kontaktu ze sklepem pod numerem telefonu +48 798 208 133, lub poprzez e-maila: sklep@pinkbox.com.pl
Zgodnie z przepisem art. 535 § 1 Kodeksu cywilnego, obowiązkiem kupującego jest rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy ustaloną cenę. Wobec tego, w sytuacji której kupujący nie odbiera przesyłki za pobraniem, nie wywiązuje się ze swojego zobowiązania.
Zgodnie z przepisem art. 471 Kodeksu cywilnego, „Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi”. Oznacza to, że kupujący, który nie odbierze przesyłki za pobraniem, powinien naprawić całą szkodę sprzedawcy, jaką ten poniósł w związku z wysyłką towaru, a także z odsyłką towaru nieodebranego. Na szkodę składa się przede wszystkim koszt wysyłki za pobraniem, koszt powrotu przesyłki nieodebranej, a także koszt opakowania, jeżeli to nie nadaje się do powtórnego użycia, oraz praca osób zaangażowanych w obsługę przesyłki.
- płatność gotówką oraz kartą płatniczą, przy odbiorze towaru
- płatność przelewem na rachunek firmy PINK BOX
- płatność online poprzez serwis Przelewy24
- płatność online poprzez serwis PayU
- płatność online poprzez serwis PayPal
- płatność online poprzez serwis Autopay S.A.
- płatność online poprzez BLIK
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem, przeprowadzone są za pośrednictwem Przelewy24, lub PayU, do wybory przez klienta, wskazane podmioty obsługują następujące typy kart: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A. i obsługuje następujące typy kart: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Firma Pink Box zastrzega sobie prawo zmiany w konkretnym przypadku określonej formy płatności, ze względu na techniczne problemy z realizacją określonej formy płatności.
2. Pink Box wyklucza możliwość regulowania płatności za zamówiony towar poprzez przekaz gotówki bądź wystawienie czeku. Firma Pink Box oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty przez klienta środków pieniężnych przekazanych w sposób określony w zdaniu poprzednim.
3. W zależności od dokonanego przez klienta wyboru formy płatności:
- w przypadku płatności gotówką przy odbiorze towaru, należność za towar pobierana jest podczas dostawy towaru
- w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, należność za towar pobierana jest, jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
- w przypadku płatności poprzez serwis Przelewy24 lub PayU, należność za towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane.
4. W przypadku wyboru płatności przelewem, do jego realizacji należy użyć następujących danych:
PINK BOX Arkadiusz Lawryn
ul. Chopina 11 m.14, 81-407 Gdynia
Nr rachunku bankowego: 67 1160 2202 0000 0002 3687 6799
W TYTULE PRZELEWU prosimy wpisać imię i nazwisko, oraz numer zamówienia.
IX. Prawo odstąpienia od umowy
1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towaru (tj. zrezygnować z Towaru zakupionego w sklepie pinkbox.com.pl i zwrócić towar bez podania przyczyny) w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru przez klienta lub wskazaną przez klienta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, klient powinien w terminie wskazanym w pkt.IX.1, złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru kierując je na adres: Pink Box Arkadiusz Lawryn, ul. Chopina 11 m.14, 81-407 Gdynia, z dopiskiem "Odstąpienie od umowy", albo przesłać na e-mail: sklep@pinkbox.com.pl. Jeżeli klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną tj. wysyłając e-mail na adres: sklep@pinkbox.com.pl, Pink Box prześle klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w pkt.IX.1 na wskazany powyżej adres lub e-mail. Wzór pisma odstąpienia od umowy w formacie word, znajdziesz TUTAJ (kliknij w napis TUTAJ), w formacie PDF, znajdziesz TUTAJ
3. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, klient powinien – poza przesłaniem oświadczenia o którym mowa w pkt.IX.2 - zwrócić firmie Pink Box towar, na adres wskazany poniżej:
PINK BOX Arkadiusz Lawryn, ul. Ślusarska 3, 84-230 Rumia, z dopiskiem "Odstąpienie od umowy"
4. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru na wskazany powyżej w pkt.IX.3 adres, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy sprzedaży towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed upływem tego terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu takiego towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem towaru).
5. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży towaru na zasadach określonych w niniejszym punkcie, umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą.
6. Z zastrzeżeniem pkt.IX.7 poniżej, Pink Box zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru, zwrócić klientowi uiszczoną przez klienta cenę za towar wraz z kosztami dostawy towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pink Box. Firma Pink Box dokona zwrotu, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki użył klient, chyba, że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
7. Firma Pink Box, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta, do chwili otrzymania towaru z powrotem, lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będącą wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Pink Box zastrzega sobie - w razie zwrotu takiego towaru - możliwość żądania odpowiedniego obniżenia ceny towaru, podlegającej zwrotowi na rzecz klienta.
9. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów sprzedaży, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, lub rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, lub rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami oraz w innych przypadkach wynikających z przepisów prawa.
X. Reklamacje oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi
1. Firma Pink Box jest zobowiązana sprzedać i dostarczyć klientowi towar, bez wad fizycznych i prawnych.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
3. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową sprzedaży. W szczególności towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
- towar nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
- towar nie ma właściwości, o których istnieniu Pink Box zapewniał
- towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym
4. Firma Pink Box, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania towaru klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze sprzedanym w tej samej chwili.
5. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
6. Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje e-mailem na adres: sklep@pinkbox.com.pl, bądź za pośrednictwem poczty na adres: Pink Box Arkadiusz Lawryn, ul. Ślusarska 3, 84-230 Rumia, z dopiskiem „Reklamacja”.
7. Jeżeli towar sprzedany ma wadę, klient ma prawo:
- żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo żądać usunięcia wady
- złożyć oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, przy czym w takim przypadku Pink Box, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć. Jednakże jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Pink Box, albo Pink Box nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad, lub usunięcia wady, powyższe ograniczenie nie stosuje się i klient może złożyć stosowne oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
8. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
9. Klient zamiast zaproponowanego przez Pink Box usunięcia wady, może żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo zamiast wymiany towaru, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Pink Box.
10. Firma Pink Box, może odmówić wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta, jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów. Reklamacje dotyczące wyczerpanej baterii w zegarku, będą rozpatrywane negatywnie dla klienta (wszystkie zegarki przed wysłaniem do klienta są sprawdzane pod kątem sprawności baterii i sprawności mechanicznej).
11. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Pink Box reklamacji, o czym klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez klienta, albo SMS na podany przez klienta nr telefonu, albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez klienta.
XI. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej sklepu pinkbox.com.pl, znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Towary prezentowane na stronie internetowej sklepu pinkbox.com.pl, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3. Firma Pink Box zastrzega sobie prawo do zmiany zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej sklepu pinknbox.com.pl. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie www.pinkbox.com.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do zasad sprzedaży, dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej sklepu pinkbox.com.pl, są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
4. Wszelkie spory pomiędzy klientem, a firmą Pink Box, będą rozstrzygane przez sądy powszechne w Polsce, przy czym klientowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, w szczególności klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. W tym celu klient powinien dostarczyć do instytucji przez siebie wybranej, przed którą będzie toczyło się postępowanie - odpowiedni formularz. Konsument może także, złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem Online Dispute Resolution
5. W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, Pink Box przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności.
6. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 09 Marca 2024 roku.