Zwracam towar

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy, powiadom nas o tym przed upływem 14 dni, przesyłając wiadomość mailową na: sklep@pinkbox.com.pl. Jesteś zobowiązany zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W tej sytuacji, jeżeli Klient będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy.

Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi Klient. Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

Zapoznaj się z naszą polityka zwrotów, możesz to zrobić klikając w ten link

Uwaga! Towar wysłany na koszt sklepu internetowego PINK BOX - nie zostanie odebrany, a przesyłka wróci do Nadawcy.

Ważne! Podaj w poniższym formularzu numer rachunku bankowego do zwrotu środków.

[BANER-WZ]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl